Služby jsou poskytované na základě individuálního plánu klienta a Smlouvy o poskytování služeb sociální péče.
Pobyt klienta v zařízení je trvalý. Pokoj je vybaven základním vybavením, které je poskytnuto klientovi k osobnímu užívání. Klient nebo jeho zákonný zástupce může v průběhu pobytu požádat o přestěhování na jiný pokoj. Projednání žádosti klienta o přestěhování upravuje Domácí řád.
Jednou ze služeb je zajištění celodenního stravování. Podrobnější podmínky ohledně stravování (diety, přihlašování a odhlašování stravy, zajišťování tekutin atd.) jsou upraveny v Domácím řádu a Metodice pro hrazení stravy v době nepřítomnosti klienta v zařízení.
Kvalita podávané stravy je pravidelně hodnocena klienty i zaměstnaci v rámci stravovací komise. Vyjádřit se ke kvalitě, případně zúčastnit se, mají možnost i rodinní příslušníci našich klientů.
Klientům zajišťujeme praní, žehlení či mandlování osobního prádla, které je možné prát v automatické pračce běžnými pracími prostředky. Prádlo je klient povinen na vlastní náklady označit předem stanoveným číslem.
Klienti mohou v zařízení využívat i jiných služeb, které jsou zajišťovány cizími subjekty – nákup v kantýně, kadeřnické a holičské služby, pedikúra.
+420 778 538 296 (recepce)
Vítězslava Nezvala 87/14, 466 02 Jablonec nad Nisou 2 (Ukázat na mapě)
IČ: 71220011
Datová schránka: 2bwkhxn
+420 778 538 296 (recepce)
Domov nabízí své služby od 1. 7. 2004. Jsme příspěvkovou organizací Krajského úřadu Libereckého kraje. Služby, které poskytujeme v souladu se zákonem o sociálních službách: